Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Ilyen egy csütörtök

2012.10.18. 20:41 readoren

A csütörtök túl korán kezdődik. Már 8-kor órám van. Most igyekeztem nem gyötörni az agyamat.  Franci órám van ilyenkor, szakszókincsbővítés. A tanár folyton túl nehéz feladatlapokat ad és 10-20 percig hagy minket szenvedni rajta. csak utána modja el a megoldást. Kapóra jött a "nem érzek semmit, semmi sem érdekel" időszakom. Már rájöttem, hogy hiába szenvedek itt nem leszek jó tanuló. Azóta feladtam és mindenféle másra figyelek. Annyit készülök az egetemre amennyit az agyam kibír (nem sokat)

Politikán az amerikai politikai rendszert vettük. Még érdekel is. Nemrég magamtól akartam utánanézni, csak nem találtam kellő mennyiségű érthető információt. A tanár lelkesedése kimeríthetetlen és én osztom ezt a fajta rajongást. A hatalmak és intézménye egyensúlya érdekfeszítő téma és nem kis kihívás kitalálni, hogyan fejleszthetnénk tovább a jövőben. Egyébként túl gyorsan beszél ezért sajnos az ember lemarad az információ egy részéről. Frusztráló de nem baj így is sokat ad.

Volt egy kis időm Marinával beszélgetni. A bankügyeinket ecseteltük. Az adminisztráció halálosan nehézkes és bonyolult francia földön. Képesek 10-szer levelet küldeni, hogy ez meg ez hiányzik és mindenbe belekötnek. Na meg iszonyat sokáig tart mire az ember látja az eredményét.

Voltam bankban utalni. Ettem különc "pain au chocolat"-t. Nem leveles és nem is olyan zsíros. Finom volt de kicsit nyers benyomást tett rám.

Délután szokásos alvás. Nem mintha délutáni szieszta lobbista lennék. Egyszerűen csak a nap ezen pontján már nem bírom tovább.

Csütörtök jóga nap. A mai különösen jó volt. E. néni megint hozta a formáját, hál' isten motyog és így nem mindig értem mit mond. A többiek nem reagálásából leszűrtem, hogy jobb is. Ma volt egy új néni, narancssárga hajú, szikrázó kék szemű. Mindenen kuncogott és aranyosan nézegetett körbe.

Mickael hívott mikor vacsihoz készülődtem. Nagyon jól esett. Többnyire annyit zaklatom, hogy nincs lehetősége neki hívni. Azt mondta ma elrendezi a karácsonyi hazautunkat. Ó, de szép karácsonyunk lesz :)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr804854564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása