Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Már megint rémálmok

2012.05.01. 12:19 readoren

Zsong a fejem annyira tele van mindig. Aztán nem tudok tőle elaludni. Aztán elalszom mégis. Aztán rémálmokat alkot az agyam.

Anyuval és Esztivel utaztunk Lyonból Magyarországra kamionnal (?) Folyton éjszaka volt és megállás nélkül esett az eső. Megálltunk egy benzinkútnál a benzinkutas flörtölt velem. Sorozatgyilkos feje volt. Aztán elaludtam (dupla álom) és egy csatornában találtam magam. A fejem fölött sziklafal volt résekkel. És kígyók potyogtak rám. Pfuj. Aztán gumicukor békák. Zsebrevágtam párat és elkezdtem kimászni az egyik résen. Egy morgó kutyafej nézett rám vissza úgyhogy elment a kedvem a kimászástól. Aztán a nagymamám. Kihúzott a csatornából és még csak nem is csodálkozott mit kerestem ott.

Felriadtam, elújságoltam Micknek mit álmodtam majd visszazuhantam aludni.

A következőben Magyarországon voltam a szobámban. Mellettem apukám letaglózva kitágult pupillákkal meredt előre. Előttem egy 18 éves magyar csaj akit Mickael épp arra kényszerít, hogy palacsintát egyen. A csajt együtt raboltuk valahol útközben. Szuper.

Felriadva jól leteremtettem valóságos Mickaelt mindenért amit álombeli Mickael tett. Erre megkérdezte eszünk-e palacsintát reggelire?

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr644482102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása