Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Macinap

2012.04.22. 22:37 readoren

Felbecsülhetetlen Mick karjában elaludni. Kedves volt és megvárta amíg kibújom magam, kényelmetlen lesz és én fordulok el először. 3 órát aludtunk. Mick elaludt én meg a konyhában reggeliztem a bulimaradékokból úgyhogy nagy rohanás lett a reggelünkből. Futottunk a szavazókörletbe. Majd a vonathoz. Rossz jegyet vettünk de nem jött ellenőr. Éééés találkoztam Christinnel és Evannal. Christine Mickael apukájának a második felesége és Evan a gyerekük. "Vide grenier" volt ami annyit takar, hogy kint ültünk mindenféle játékokkal egy parkolóban és emberek jöttek és megvették ami kellett nekik belőle.

Evan 12 éves kissrác, komolykodva beszél, és nagyon hasonlít a többi Eskenazi-ra. Szeplős bőr, mandulavágású étcsoki barna szemek, sötétbarna haj. Érdekes mód Mickael teljesen kilóg a sorból külsőre. Majdhogynem kreol bőr, kerek csillogó szemek, kissé sasorr és érzéki "négerajkak" . A szem és hajszínét láttam a nővérén és az anyukáján. Az orrát is ha jól emlékszem. De a szemformáját nem. És a szája senkiéhez sem hasonlít. Az apukáját még nem láttam de állítja, hogy nem hasonlít rá sem.

Kevés gyerekkel (meg amúgy emberrel) találom meg a közös hangot úgyhogy magam is meglepődtem milyen felszabadultan szép napot töltöttünk együtt 3asban Mick, Evan és én. Mick ajándékozott nekem egy ölelős pihe-puha macit. Pont olyan színű a szőre mint a hajam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr764467385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása