Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Ketten a borderline ellen

2012.04.13. 14:14 readoren

Tegnap éjjel jött, teljesen váratlanul. Az ágyban feküdtem, Mickael mellettem szuszogott összegömbölyödve mint egy kismacska. Nyűgös voltam, forgolódtam. Fájt az agyam a fáradságtól de nem tudtam elaludni. Mély szomorúságot éreztem. Mindenféle morbid képek úsztak be a képzeletembe. Rohanni akartam, menekülni. Messze, messze, messze. Mindent a hátam mögött hagyni. Fázni, zokogni, fájni, belesüllyedni a homályba, végezni magammal és eggyé válni a szívszaggató sikoltással. Mickael karjaiba vett, lassan mozgó mellkasára hajtottam a fejem, hallgattam ahogy dobog a szíve. Összefonódtunk, gyengéden simogatta a karom, suttogott a sötétbe. Átölelő karjaival olyan volt mint egy nagy, melegséget és nyugalmat árasztó, puha mackó. Roham ki, álom be. Hiába jó kis csapat vagyunk, mi ketten :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr924408878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása