Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Wow!

2012.03.15. 18:15 readoren

Ez durva volt. Nem is tudom voltam-e már ennyire mélyen. Az istennek sem tudtam túljutni azon, hogy Mickael gonosz. Meg azon, hogy nem szereti a nagyon Borderline énemet.

Éjszaka remegő gyomorral bújtam az internetet válaszok után. Lehetséges-e egyáltalán Borderline-ként kapcsolatban élni? Lehetőleg úgy, hogy ne nyírjuk ki egymást menet közben?!

Találtam egy érdekes cikket, végigbőgtem. Nagyjából egy szeretetre képtelen manipulatív szörnyetegként írja le a Borderline egyént. 3 fázisra osztja fel a kapcsolati ciklust. 1. idealizálás, teljes boldogság 2. túlzott ragaszkodás, manipulálás 3. másik önbizalmának lerombolása, gyűlölet. Volt benne egy csinos hasonlat is: a Borderline egyén fuldokló akit ha kihúzol a vízből, betakargatsz, megeteted, felmelengeted visszaveti magát az örvénybe majd a segítségedért kiált. Újra és újra. Olyan mint egy fekete lyuk ami beszívja az energiádat majd végül téged is magával ránt. http://bpdfamily.com/bpdresources/nk_a101.htm

Úgy feküdtem le aludni, hogy reggel (ahelyett, hogy bocsánatért könyörögnék, ami egyébként a következő fázis lenne) megmondom Mickaelnek, hogy nem akarom teljesen lerombolni a személyiségét szóval lelépek még mielőtt ez bekövetkezne. És iszonyat megijedtem, hogy a legutóbbi kapcsolatomban tudat alatt ilyen szörnyeteg voltam a barátommal.

Reggel elolvastattam Mickaellel a cikket. Erre rámnéz: Mért is olvastam most ezt el? Elsorolom neki az aggodalmaimat. Hogy egy szörnyeteg vagyok és tönkreteszem őt alattomosan ravaszul. Nem is biztos, hogy képes vagyok szeretni. Borzalmasak a fázisok amik hirtelen váltakoznak. El kell, hogy hagyjon a túlélés érdekében. Erre ő: Nekem ez a cikk semmi újat nem mondott. Ismerlek. ;) Gondolj bele, hány rosszullétedet leküzdöttük már. Ennél jóval több kell, hogy engem tönkretegyen valaki.

Na tessék most meg szeretem az egóját. :) Ma még a precizitása is aranyos.

Szólj hozzá!

Címkék: borderline

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr564318864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása