Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Alvás előtt

2012.10.05. 23:42 readoren

Múlt éjjel lefekvés előtt elképzeltem mindenkit akivel valaha is találkoztam (akárcsak egyszer, futólag) Elképzeltem, hogy hol és hogyan készülődik lefekvéshez (vagy épp máshoz) Érzéseket képzeltem mindenkihez. Hirtelen olyan kicsi lettem és jelentéktelen.

Azóta nagyon szeretném az időmet olyannal tölteni ami igazán számít. Most mintha csak peregne az idő a lelkemen kívül. A testem csupa nem fontos, túljátszott mozdulat.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr604822500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása