Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Kukoricakását kukoricakásával

2012.06.16. 00:48 readoren

Sikerült hajnali 1-kor lefeküdnöm és délelőtt kilenckor keltem fel. Nagyon régóta ez volt az első átaludt éjszakám. Boldog voltam ma. Sütött a nap, fújt a szél, meleg volt. Kukoricakásával töltött cukkinit ettem és lecsót kukoricakásával meg tejbe(grízmentes)kukoricakását fahéjjal. Mickaellel kihúztunk pár dolgot az "utazás előtt elintéznivaló" listáról.

Tegnap megmutatta nekem a "10 fontos dolog amit szeretnék megélni" listáját. Mára én is csináltam. Összehasonlítottuk. Megint csak meg kell állapítanom, hogy összepasszolunk. Szép az élet.

Elaludtam M. karjaiban az ukrán-francia focimeccsen. Pedig izgalmasan kezdődött. Elhalasztották a villámok és az árvíz miatt. Aztán mégiscsak a szokásos, semmi rendkívüli foci lett belőle. Én mindenesetre nagyon jót aludtam rajta. A félidőben hazamentem a saját ágyamba. Az mégiscsak kényelmesebb és füstmentes. Úgy nézem a franciák nyertek. Jól van, Mickaelnek jó kedve lesz holnap.

Szólj hozzá!

Címkék: lista meccs kukoricakása

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr304591450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása