Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

KellemEst

2012.05.13. 22:24 readoren

Egyedül maradtunk a lakásban. Ráadásul ittam egy kis vörös bort. Attól meg mindig táncolhatnékom támad. Szép este volt.

Éjjel még  megnéztük a legújabb Big Bang Theory-t. Kifejezetten jó rész volt. Egyébként is imádom mikor ezt a sorozatot nézzük. Mickael mindig a karjába vesz, bekuckorodunk az ágyába a "themesong" BANG!-jére csók aztán együtt nevetünk a poénokon. Néha egészen összezavarodom merthogy angolul nézzük francia felirattal. Egyszerűen nem tudom hova koncentráljak.

Kártyáztunk lefekvés előtt. Megtanítottam neki a svindlit. Mickael magától értetődően profin játszik de nem maradtam szégyenben. Taktikáztam mert tudtam, hogy nem számít tőlem nagy puffanásra. És még azt is észrevettem 5 perc után, hogy megtévesztés képpen félre néz ha azt akarja elhitetni, hazudott. Piszok jót játszottunk. Figyelmesen néztem az arcát, hogy kitaláljam vajon csalt-e. A feszültség és az izgalom hatására végül mindig nevetésben törtünk ki.

Hála rész

1. vörös lobonc (Most teljesen meg vagyok elégedve a hajammal. Kihúzogattam a végét meg a tetején már nem daueros úgyhogy igazi vadmacskásan néz ki. Állat. :) )

2. szex (Iszonyat jók vagyunk. Valahogy nehezemre esik elképzelni, hogy ne tudjam megtartani ezt a pasit azzal amim van meg amit tudok)

3. alvás (Sokkal jobban alszom. Elalvás előtt lebegek meg úszok meg repülök)

4. hangulat (nyugis, kiegyensúlyozott, motivált, lelkes, vidám)

5. Mickael (Nem semmi a pasi. Ennyi önbizalommal birodalmat lehetne építeni. Nőt hódítani játszva. Sőt talán még nőt megtartani is.)

Szólj hozzá!

Címkék: kártya

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr564506804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása