Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Mon Homme

2012.04.02. 22:38 readoren

13 évesen írtam egy listát az ideális férfiról. Szélles vállú, sportos testalkat, intelligens, ambíciózus, gyengéd, szemüveges(:D), családcentrikus. Aztán a lista alakult az évek folyamán. Még olyan időszakom is volt, amikor önéletrajz szakmai tapasztalat szerint kerestem. :) 

13 éves korom óta mindenben az motivált, hogy egyszer megfeleljek az ideálomnak. Eszerint választottam iskolát, emiatt akartam okos, kedves, érdekes, titokzatos és szép lenni. Szóval ez volt a főmotiváció mikor a személyiségemet meg az életemet alakítgattam. Ha őszinte lettem volna a Sciences Po-s motivációs levelemben valószínűleg sosem vesznek fel: azért szeretnék a Sciences Po-ra járni, mert úgy érzem ott fogom megtalálni az igazit, az igazi önéletrajzával...vagy ha mégsem hát legalább intelligens pasikkal szexelhetek :D

És most van egy Mickaelem. És egy életem tele fura döntésekkel amik végül mégis oda vezettek, hogy van egy Mickaelem.

Ha felszedek pár kilót Ő imádja a "nőies formám".
Ha duzzogok Neki "imádnivaló" vagyok.
Szerinte "aranyosan" eszem és "szexi" ahogy yogázom.
És a kudarcaim azt jelentik "erős" vagyok mert megpróbáltam.

Mindennap rádöbbent valamivel, hogy Ő az akit kerestem.

Ez persze felvet azért pár kérdést és alapjaiban megrengeti az életemet. Merthogy akkor most mihez is kezdjek? Mert a boldogságot hajkurászni izgalmas de amikor ott vagy és tudod, hogy egész életedben erről álmodtál...egyszerűen rájössz, hogy nem tudod hogyan kell boldognak lenni. 

Itt az ideje új célokat keresni. És hozzászokni a boldogsághoz. Fura, hogy nem kell érte szenvedni és nem bánt és nem fáj.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr774360031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása