Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Vörös szerda

2012.03.07. 23:25 readoren

A hajtövem már nem volt elég vörös úgyhogy utánhennáztam :) Ez századszorra is ugyanolyan szórakoztató lesz szerintem. Imádok zöld trutyit kenni a fejemre és yoda-fejjel ágyba bújni. Ráadásul most már nem kell az egész fejemet bevakolni úgyhogy a tincseim azért ott röpködnek a fejemen. Legközelebb majd nappal csinálom és akkor zuhanysapkát sem kell húznom. Így ijesztőből csak viccesre vált majd a kinézetem. ;)

Még 2 nap a gyerekekkel! Egész gyorsan megy az idő. Lehet, kőszívű vagyok de nem fognak hiányozni. A kötődésük épphogy ellentétes reakciót vált ki belőlem. Menekülnék. Most. Messzire. (három M.. hmmm)

Mickaellel ugyanez. (a negyedik M) Múltkor már úgy éreztem készen állok arra, hogy közös gyerkőcöt alkossunk mi ketten. Most meg világgá mennék. Megtanított a csendes, mély, állandó boldogságra. Túl önzetlen. Mi van ha egyszer itthagyom? Én mindent neki köszönhetek mégis boldog lennék nélküle. Pont azért mert megtanított hogyan legyek boldog a körülményektől függetlenül....Túl sokat gondolkodom hülyeségeken.

Szólj hozzá!

Címkék: henna

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr554296558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása