Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

A kedd a hétfő és a szerda közötti nap

2012.03.06. 22:34 readoren

Kellemetes gyereksírásra ébredtem. Rohamban felöltöztem és irány a napfény, romantikus kis lépcső, tolóajtó, gyors pillantás a reggeli még szürke Marseillere...pelenkacsere.

Ma ordibáltam Xavier-vel mert hisztizik és akaratos. Öngyilkossági késztetés már megint. Nem akarta felvenni a zokniját, na.

Örvendeztem mert találtam egy tavaszi cipőt a bőröndömben így nem kell Mickaelt elcibálnom cipőt vásárolni. Nem is beszélve arról, hogy nekem sem kell elmennem shoppingolni. Juhéééj :)

Töprengtem mert a vártnál hamarabb kaptam a Sciences Po Campus Nancy-től levelet. Kérdik, hogy folytatnám-e a tanulmányaimat. Nem tudom akarok-e tanulni egy neves elitegyetemen, idegenszerű emberek között piciny városban, főleg politikát. Valószínűleg most felhördülsz, hogy ki ne akarna egy Sciences Po diplomát (már ha hallottál egyáltalán a Sciences Po-ról) Nos én akarnék csak ne kéne hozzá a Sciences Po-ra járni! :D

Dühöngtem mert elcsesztem egy német telefonos állásinterjút. Csöppet mérges voltam magamra, hogy hagytam elpasszívodni a német nyelvtudásomat. Nem lenne rossz az Axa-nál német-angol-francia ügyfélszolgálatosként dolgozni és havi 1500 eurót keresni. Ráadásul Lyonban. Na erre már keresztet vethetek. Ja nem. Még mindig ott van a "magassarkúban miniszoknyában belibegek az Axa lyoni központjába és megkérdezem kivel kell lefeküdjek, hogy megkapjam az állást" vészterv. :D

Főztem. "Tian de blette"-et aminek az alapja valami fura zöldség. Most láttam ilyet először és nem gondoltam volna, hogy ehető. Na de Franciaországban kérem minden lehetséges. Itt ezt is megeszik. Mint egy hatalmas tócsi csak nem krumpliból és nem olajban sütve. Életemben nem sütöttem-főztem ennyit mint itt. Ebédre vacsorára főtt ételt kell készítenem és változatosan! Nemigen eszünk maradékot. Ha marad azt fel kell hasznánom valami más kajához. Nem vagyok egy konyhatündér, mert nem szeretem ha kritizálnak szóval inkább neki sem kezdek. Dehát itt muszáj. Kíváncsi vagyok el tudom-e majd látni Mickaelt. Igazából folyton ő föz mikor ott vagyok. Vagy szendvicset eszünk mert az Magyarországra emlékeztet. Vagy kínait eszünk mert az jó :)

Szólj hozzá!

Címkék: kedd

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr394294215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása