Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Szürke, minden szürke

2012.06.12. 15:07 readoren

Anyával sikerült összehoznunk egy másfél órás telefonbeszélgetést :D Utána mondjuk csak bámultam ki a fejemből. Hihetetlen mennyire lefáraszt a kommunikáció. Ennél már csak az készít ki jobban ha társaságban kell lennem.

Mickaellel vasárnap angolra váltottunk. Néha már annyira elegem van a franciából, hogy összegabalyodik a nyelvem és hisztizni lenne kedvem. Vagy bármilyen más nyelvet beszélni. Magyarul elég csekély szintű társalgásra lennénk képesek és a némethez is csak annyiban tud M. hozzájárulni, hogy: Das ist gut. Most elképzeltem ezzel azért ellennénk egy darabig :D Az angol fárasztóbb és szokatlanabb mint a francia. Megállapítottam, hogy még mindig igen csak szűkös kis szókinccsel rendelkezem.

Nagyon hiányzik már a görkorizás. Mindenhol csak úgy lóg rajtam a hús. A fenekem vagy 10 centivel lejjebb van mint ahogy kellene neki lennie. És a combomnak nincs comb formája. Én más sportra ugyan nem vagyok kapható. Bár ha lenne rá lehetőségem gogo táncolnék vagy rúdtáncolnék vagy balettoznék.

Csak most látom, hogy milyen kis szürke lett ez a beszámoló. De szürke idő van és szürke hangulatom van. Még mindig jobb mint a mélykék vagy a bíborvörös.

 

2 komment

Címkék: telefon angol görkorcsolya szürke

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr564583541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

henriwintermans 2012.06.13. 09:40:36

na majd ha hazajössz görkorizunk (addigra igyekszem edzésbe hozni magam, hogy 10 percnél tovább bírjam :DD)

readoren 2012.06.13. 17:43:47

Azt hittem rúdtáncolni akarsz :D
süti beállítások módosítása