Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Önbizalmam világgá ment pedig esküszöm volt valamikor

2012.05.10. 13:52 readoren

A múltkor igencsak megrengett az önbizalmam. Ez a bizonyos rengés az elcseszett német nyelvű telefonos interjú után következett be. És egybe esett a felmondásommal az épp aktuális munkahelyemen. (hű de nagyon sokadik felmondás)

Na azóta annyira padlón volt az önértékelésem(szándékos múlt idő :D), hogy abbahagytam az idegenek leszólítását, kivontam magam mindenféle szociális dologból és kétségbeesetten kapartam munka után, hogy bebizonyítsam magamnak milyen ügyes vagyok. Nem találtam.  Megijedtem, hogy a barátomat is elveszítem. Kétségbeesetten kutattam, hogyan legyek érzéki, misztikus, csupaszív, konyhatündér, meglepetésekkel teli barátnő.

Nincs túl sok kedvem őrületbe kergetni Mickaelt a folytonos rettegéseimmel. Meg aztán a végén addig rettegek, hogy nem vagyok elég jó neki míg tényleg nem leszek. És akkor elhagy. Hát ennyire praktikus rettegni. (Háttal nem kezdünk mondatot) Úgyhogy most gondolkodom.

Írok listákat.

Mivel vagyok elégedett? -nagyjából a testemmel(majd még szerzek valami izomzat-félét), a szexéhségemmel(egy állandó amire mindig lehet számítani viszont csak akkor pozitív ha van ki értékelje), a konyhai teljesítményemmel(lehetne rendszeresebb de összességében véve Marseille óta kifejezetten jó vagyok), babatudás(ebben jó vagyok csak nincs kin kamatoztatni. Adj egy kölköt demonstrálom), emberekkel való kapcsolatteremtés(kifejezetten elbűvölő tudok lenni ha akarok, a kapcsolat megtartásáról viszont inkább ne...), nyelvtudás(egyre több csak passzívodik rendesen. Mármint a francián meg a japánon kívül)

Csináltam motivációs táblákat. Felszólító mondatokból, színes ösztönző szavakból és megelevenedett álmokból.

Még jó, hogy írok blogot. Mert állítólag az segít.

Sőt mostantól írok 5 pontos hálarészt is. Mert az jó.

 

Hála rész:

1. Mickael

2. örökölt gének (nőiesen nézek ki még ha minden zsírt le is fogyok magamról, vagy akkor is ha épp többet eszem) ja meg a férfiak nyálcsorgatása az utcán (most komolyan, minek játszam meg, hogy kiakadok rajta, ha egyszer hízelgő?)

3. nagy tükrök a lakásban (sok mindenre jó)

4. szex

5. napocska:)

+1 tegnapi kiwi (vendégségben voltunk és "shame on me" de bizony különcködtem és csak salátát ettem meg KIWIT :) mert a háziasszony hozott nekem mikor látta, hogy nem eszem fagyit. Édes, nem? <3)

Szólj hozzá!

Címkék: önbizalom

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr274500330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása