Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Nem ér - de - kel

2012.04.29. 01:46 readoren

Iszonyatosan félek. Fogalmam sincs mitől. Nulla életkedv. Annyira nem érdekel semmi sem, hogy az elképesztő. Elkezdek hallgatni egy zenét, idegesít, kikapcsolom. Filmnek neki sem kezdek mert túl hosszú. Egy sorozatrészt többszöri nekifutásra sikerül (vagy arra sem) megnéznem és a végén már nem emlékszem mi volt benne. Az utóbbi hetekben nagyjából 8 könyvbe kezdtem bele és egyikben sem jutottam 3 mondatnát tovább. Megjegyzem azért hagytam abba mert az a 3 mondat sem tudom miről szólt. Csak olvastam újra és újra de hogy minek! Úgyhogy a sarokba vágtam. Ha a futásra gondolok sírni lenne kedvem. Ha a yógára üvölteni. Ha az életemre...annyira nem érdekel, hogy már meg sem mozdulok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr344478722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása