Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Alvás kiiktatva

2012.04.26. 20:17 readoren

Úgy volt Micknél alszom de rosszul éreztem magam és inkább hazamentem. Mivel nem tudtam aludni rögtönöztem egy egész éjszakás "How I met your mother" maratont. Reggel meg már nem akartam elaludni mert akkor biztos, hogy nem kelek fel 15hre és Ines-szel megbeszéltük, hogy turkálni megyünk. 19 eurót költöttem egy nadrágra, szoknyára, két felsőre, egy poncsóra és ruhaanyagokra. Olyan ügyesen spórolok, lehet még egy gyereket is fel tudnék nevelni. :D Kicsit elálmodoztam a bébiruhák előtt. Néha veszek belőle, csak úgy.

Este véletlenül beleakadtam egy magyar népzenébe. A szívemet kisírtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr784475324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása