Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Húsvéti feltámadás

2012.04.10. 19:26 readoren

Végülis "csak" egy hónapba telt, hogy összeszedjem magam :D

Most valami megváltozott érzem. Húsvéthétfőn csináltam munkatervet. Ma pedig mindent megcsináltam amit elterveztem :) Felkeltem, futottam, lépcsőztem, yogáztam. Erdei gyümölcs turmixot ittam (istenem, hogy milyen régóta vágytam már rá)

Beállított Mick (várva váratlanul: tegnap megemlítettem neki, hogy jól esne, ha néha csak úgy váratlanul jönne) kérte, hogy kísérjem el. Kielégítettem a kíváncsiságát egy "rejtett" szexuális vágyam "bevallásával". Már napok óta nyúz érte, muszáj volt valamit kiötölnöm gyorsan. Olyan szomorú fejjel állt ott, hogy nem kísérem el ügyintézni a városba. Na igen tegnap este mikor eljöttem tőle kicsit hisztis voltam és azt hitte ma kapva-kapok az alkalmon, hogy együtt legyünk és butaságokat csiviteljek egész nap a fülébe.

Ehelyett végigcsináltam a japán-olasz-német-angol-francia programom. Még várom Micket a spanyolkönyvemmel, hogy tényleg minden meglegyen. Aztán ő meccset néz én szerencsét hozok és "Bilbo le hobbit"-ot olvasok, hogy ne unatkozzak szerencsehozás közben :D

Érzem már, hogy be fogok így kattanni. Most annyira rá van állva a nyelvekre az agyam, hogy nem tudok kijönni belőle. Iszonyat türelmetlen és egy kicsit mérges is vagyok, hogy pihentetni kell az agyam és holnapig várni, hogy folytatni tudjam. Remeg a gyomrom meg minden. A normális lélek-idegállapot nekem csak álom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr404381537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása