Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Mert felnőttünk

2012.03.18. 18:27 readoren

Fasírtban vagyunk megint. Persze ő nem fog bocsánatot kérni. Nem számít, hogy megbántott. Én vagyok túlérzékeny. Nekem kéne hipp-hopp megváltoznom. És még én vagyok a gyerekes. Mert az, hogy legszívesebben ordítozna velem de ehelyett otthagy a francba, hogy boldoguljak a rosszullétemmel ahogy tudok...ez felnőtt reakció nagyon. Végülis ura a helyzetnek. Csak annyira teszem magam tönkre mintha egyedül szállnék szembe az egész mocskos borderline dologgal. Ja, hogy mert tényleg egyedül kuporgok amíg ő várja, hogy abbahagyjam a "duzzogást" ...

Ha valaki azt mondja, többé nem kell egyedül, céltalanul lebegned-zuhannod a semmiben mert ő ott lesz neked és fogja a kezed ne higyj neki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr874324252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása