Napjaim

Az élvezet fájdalma

Friss topikok

HTML

Kezdet

2012.03.05. 23:15 readoren

Hello világ! :) Vicces, hogy blogot kezdek írni. :D Gyűlölöm a rendszeres, ismétlődő, hétköznapi vagy népszerű tevékenységeket.

Megint otthagyom a munkám. Szokásos 1 hónap után. Már nem is számolom ez hányadik. Ha ki kell töltenem bármilyen rubrikát a munkatapasztalataimról inkább hagyom a francba az egészet minthogy az összeset felsoroljam. Amikor még lelkesedtem "Mary Poppins"-nak vallottam magam. Maradjunk annyiban, hogy modern háztartási rabszolgaként dolgozom Marseille-ben...még egy hétig! :)

Nem szeretem a hajókat.

Marseille kikötőváros...

Szeretem a csendet és a magányt.

Au-pairként dolgozom...

Szóval költözöm, átmenetileg Mickaelhez. :)

Mickaelt couchsurfing-es tapasztalatom során ismertem meg. Kijöttem Franciaországba randizni egy taplóval (értelemszerűen utólag derült ki, hogy tapló...megszokásból hagytam, hogy kihasználjon és kritizáljon...jellemző) Majd Emilie-nél aludtam. Ő Mickael lakótársa. 3-an laknak egy lakásban. Ott van még Maud egy tündéri vicces csaj, jó fej.

Máig sem hiszek a szerencsémnek. Mickael drága nemigen mozdul ki otthonról szóval kb annyi esélyem volt összefutni vele mint egy lila vizilóval városban.

Mickael a lelkitársam. Elefántormány-szerűen hajlítja be a lábfejét. Komoly-vicces tekintete fölött szívecske alakban kunkorodik a haja. Ritmusra főz tánclépésekben dúdolva. Minden nyelvet könnyed, finom és elegáns francia akcentussal beszél. Előszeretettel veti közbe az "oh boy" és "anyway" kifejezést. Tanítgatom magyarul. Most már kezd "hűha"-ra váltani. :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: borderline

A bejegyzés trackback címe:

https://borderlime.blog.hu/api/trackback/id/tr504291684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása